3 Ağustos 2013 Cumartesi

Parfümevi Siparişim

Merhaba, aylardır bir türlü yayınlayamadığım yazıyı sonunda yayınlamaktan büyük bir mutluluk duyuyorum.

Parfümevi'nin yorumlarını birçok blogda görmüştüm ve uzun zamandır merak etmekteydim. Fiyatları da oldukça uygun olunca sipariş verdim en sonunda.

En zor kısmı parfüm seçmekti. Sepete ekledim çıkardım ekledim çıkardım.. İçeriklerini araştırdım, yorumları okudum.. Birçoğunda aklım kaldı ama 3 üründe karar kıldım...



İlki Azzaro Twin. Bu kadar bayılacağımı beklemiyordum. Kokusu hayal ettiğimden çok çok daha çok güzel çıktı. Tertemiz, her ortamda kullanabileceğim bir parfüm. Açık ara en çok sevdiğim bu oldu. Kesinlikle tavsiye ederim.

İkincisi Bizans.. Bu parfüm artık üretilmiyormuş. Olumlu yorumları da okuyunca ve ismi de merakımı iyice çelince sipariş ettim.. İlk başta fresh bir kokusu var. Ancak zaman geçtikçe o fresh koku yerini gül kokusuna bırakıyor. Gül kokusundan hoşlanmayanlar burada fenalık geçirebilir. Kendimle çeliştim bir ara bir sevdim bir sevmedim falan. ama sonra koku biraz daha oturunca sevdiğime karar verdim. Böyle kafamı karıştıran parfümleri de seviyorum. :) Bir açık parfümden bu etkiyi beklemiyordum doğrusu.

Üçüncüsü son zamanlarda sürekli koklayıp almak istediğim La vita est belle.. Bu diğerlerinin yanında baya çiçeksi kalıyor. Başlarda çok sevememiştim ama sonradan sevdim. Orjinalinin kokusunu şu an hatırlamıyorum bir ara denk gelince orjinalini tekrar koklayacağım.

Bunların yanında 2 adet tester göndermişlerdi.

Daha sonra arkadaşım için sipariş verirken ben de merakıma yenik düşüp 2 parfüm daha aldım.


1. Roberto Cavalli - Roberto Cavalli EDP: Bayıldığım bu parfümü denemek istedim bu sefer. Aslına oldukça yakın bulduğumu söyleyebilirim. Severek kullanıyorum.

2. Guerlain - Idylle: Çok çiçeksi olan bu kokuyu başta çok sevmesem de şu sıralar severek kullanıyorum. Günlük kullanım için çok ağır kaçmıyor bence. Bahar ayları için de severek kullanılabilecek bir alternatif oldu benim için. Aslını koklamadım.

Arkadaşım için de Noa parfümü aldık ancak onda biraz hayal kırıklığı yaşadık. Hoş bir koku olsa da gerçeği ile alakası yok bence. Biraz daha limonumsu koku hakim olmuş. Yine de fena değil.

Bu alışverişimde de tester olarak Lady Gaga - Fame göndermişler. Çok merak ediyordum hatta alabileceklerimin arasındaydı bu parfüm ancak iyi ki almamışım. Şekerli bir koku olmasına rağmen pek beğenmedim.

Ben foto çekeceğim diye erteledikçe erteledim bu postu. Bu arada bir arkadaşım Roberto Cavalli yani Rosario'yu çok beğendiği için onun için de sipariş verdim.Ona da Roberto Cavalli, Alien ve başka bir arkadaşım için de Bulgari Jasmin Noir siparişi verdim.

Bu siparişte dikkatimi çeken şey saat 17:00'de verdiğim siparişin saat 19:30'da kargoya verilmesi ve ertesi gün elimde olmasıydı. 24 saat bile olmadı yani. Umarım değişmezler. :)

Not: Fotoğrafta siyah renkli kutusu olan Jasmin Noir görüyorsunuz. :) Anlayacağınız arkadaşım parfümü kullanamayıp bana geri verdi. Bu parfümün kokusu uzaktan bana çok hoş geliyor ama kendimde ağır ve hatta acımsı buldum. Adına aldanıp yaseminli diye almayın. Deneyin. Bence bunun şekerli ve acımsı bir kokusu var. Benzerini Tom Ford Black Orchid kokusundan yaşamıştım. Hem seviyorum hem sevemiyorum. Bu parfümü kışın deneyeceğim bir de. Belki o zaman daha güzel olur. Şu an bileklerimde falan tahammül edemiyorum. En iyi ihtimalle bacaklarıma sıkıyorum öyle hoş geliyor. Uzaktan. :)

Bir de parfüm seçimlerimi nasıl yaptığımı söyleyeyim. Bu siteden yaptığım seçimlerde benim için öncelikli olarak içerik yazımı önemli. 2. olarak da yapılan yorumlar önemli. Site de bence büyük bir incelik yaparak müşteri yorumları diye ayrı bir sekme koymuş. Çok da iyi etmiş. Yorum yapanlar da sağolsunlar gelişigüzel yorum yapmıyorlar. Kokusunu bilmediğim parfümlerde yorumlar oldukça yardımcı oluyor.

Sizler de aldınız mı? Neleri seçtiniz? :)

Sevgiler..

1 yorum:

  1. Çok zaman geçmiş olmasına rağmen yazının üzerinden, beğenerek okudum.
    ben çok zor parfüm beğenen biri olarak toplam 6 parfüm siparişi verdim bu siteden
    denediklerim;
    1- hypnose (anason kokup midemi bulandırdı)
    2- jil sander- sun (çok ağır kullanamadım, sarı leke bırakıyor)
    3- kim kardishian - gold (sabun kokusu orjinaliyle alakası yok)
    4- ck - europhia (aralarında en beğendiğim hoş bir parfm yine almam ama)
    5- vs - sexy little things (sabun kokusu2 beğenmedim)
    6- anna sui - dreams (eh fena değil arkadaşıma hediye ettim ona çok yakıştı)

    YanıtlaSil