8 Ağustos 2013 Perşembe

Karışık Alışveriş - Temmuz

Not: Temmuzda yaptığım alışverişleri yayınlamaya fırsat bulamadığım için şimdi yayınlıyorum. İyi okumalar.. :)

Uzun zamandır merak ettiğim MAC Fix+ Deneme Boyunun 20 lira olduğu mail gelince allem edip kallem edip bu ürünü alıp denemeliyim dedim. Bir arkadaşıma doğum günü hediyesi alırken (Riri Woo) yanına da bunu kendime hediye olarak aldım. Neden olmasın değil mi? Aldığımdan beri çantamın demirbaşları arasında. Bu tarz sprey ürünleri özellikle yaz aylarında çok seviyorum.



Yaklaşan doğumgünüm sebebiyle Yves Rocher'in doğumgününe özel 2 al 1 öde kampanyasının olduğu mesajı gelince de kendimi orada buldum. Amacım tonik almaktı ancak bu kampanyayı insanlar parfüm almak için kullanıyormuş, ben de çok beğendiğim So Elixir ve Jasmin... aldım. 1 parfüm 100 küsürdü, kampanyayla 50 lira civarına indiler. Toniği yine aldım tabi kalır mı? Şu sıralar cildim kaşınıyor falan bir acaip. Yatıştırır umuduyla toniği aldım. 18 civarıydı zannediyorum. Yanında da doğumgünü hediyem duş jelini verdiler.. İyi oldu, mutlu oldum.


Eveeet geldik Gratis'e.. İş çıkışı Gratis gezmeyi seviyorum. Genelde Meşrutiyet Caddesindekine gidiyorum. Daha çok sevebilmeyi isterdim, ama orası bana çok özensiz geliyor. Makyaj standlarındaki ürünler hep bitmiş , darma duman halde oluyor. Özellikle The Balm Standı savaş alanı gibi. Başka mağazalarda olmayan bu markaya daha çok özen gösterilmeli bence. (Son gitmelerimden birinde kız alttaki çekmeceden çıkardı istediğim allıkları, bana bile vermeden kasaya verdi. Kasadan alın dedi. Alıp kıracak mıyım? Yiyecek miyim ne yapacağım ben de anlamadım.) Demeter Parfümleri getirdiler mesela, ama zaten az çeşit getirdiler, üstüne diğerlerinin de sadece numunesi kalmış oluyor. Anlamıyorum, ben denk gelmiyorum belki de. Neyse. Rival de Loop oje çıkarıcım bitmeye yüz tutmuşken yeni bir şey denemek istedim ve Golden Rose'un bu Asetonsuz oje çıkacısının şişesi dikkatimi çektiği için bunu alayım bu seferlik dedim. Raftaki şişeler birbirine girdiği için 4 lira zannettiğim oje çıkarıcıyı 6 küsüre almış oldum. Gratis'te hep başıma geliyor böyle şeyler. Belki bir gün düzelirler.



Lush'tan uzun zamandır birşey almıyordum. Elimde zaten çok ürün olduğu için son kullanma tarihi geçecek korkusuyla yaklaşamıyorum evet. Ama geçenlerde Gordion'dakinde dolanırken netten bakıp bakıp yutkunduğum Hırs rujunu denemek istedim. Oradaki görevli sağolsun hepsini gösterdi. Son kullanma tarihlerinden bahsedince çıkardı çantasındakini gösterdi yapısı bozulmadı diye. Çok samimi ve ilgili geldiği için ruju almak için sağlam nedenler oluşturdum kendimce ve aldım. Sürünce çıkmıyor ve üstüne balmlarla falan akşama kadar idare ediyor. Baya sevdim bunu.



Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder