8 Ağustos 2013 Perşembe

Karışık Alışveriş - Ağustos

Merhaba,

Temmuz sonu Ağustos başı gibi kuaförüm bu yağı tavsiye etti. Hiç ikiletir miyim? Lorealin yapı da vardı ama gitti gidiyorda 2'sini oldukça uygun fiyata görünce arkadaşım ve kendime aldım. Saçı yağlandırmıyor, uçlarını oldukça yumuşatıyor ve harika kokuyor. Çok az miktar yeterli olduğu için uzuuuuuuuun ve uzuuuun bir süre yetecek gibi görünüyor. :)


Gliss ürünlerini çok seviyorum ve karşı koyamıyorum. Bir Rossman ziyaretimde kendimi nasıl ikna ettiysem bunu da alıvermişim. Bütün Gliss ürünleri gibi güzel.


Bir Gratis ziyaretimde %50 indirimde olan parfümleri görünce 3 kız arkadaş dayanamayıp üçümüz de aynı kokuları aldık çıktık. Demeter'ler farklı bir tek. Ben Baby Powder, arkadaşlarımdan biri Pure Soap ve Cherry Blossom, diğeri sadece Cherry Blossom aldı. Vücut spreyi armutluymuş (!) dedik hepimizde. Ama çok güzel... :)


Aşırı kuru cildime iyi gelir mi diye Gratis'ten bu bebe yağını aldım. Güzel ama yağlı olmak ya da olmamak diye bir sorun da var. Kapak yapısı değişik bu ürünün.. Hoş diğerleri nasıl onu da pek bilmiyorum ama.. Açıkçası ucuz diye bu markayı aldım. Herhangi bir iritasyona neden olmadı.


Ah Watsons... Bayramdan 1 gün önce yaktın beni yaktınnn... :) Nivea güneş ürünlerinde 2 al 1 öde vardı. İkisinin süper bir kombinasyon oluşturduğunu duyduğum için bunları tercih ettim. Maybelline Color Tattoo yıldızımın yeni barıştığı bir far. On and on Bronze rengini tercih ettim. %50 indirimin etkisi büyük tabi bu tercihte. Loreal Balm Gloss'larda çıktıklarından beri gözüm vardı. Onun da Mad for Pomengrade rengi en güzel renk bence. Bir de Rimmel Kate Mat rujlardan 112 numarayı elimden bırakamadım. Bunlarda da %50 civarı indirim vardı. Bundan sonra 1000 sene ruj almasam da olur yani. Zira evi badana yapacak kadar olmuş olabilir! :) En son kasada Diadermin yüz kremi 6 liraya düşüyor olunca ona da karşı koyamadım.


Bu kadar güneş ürünü ne içinnn??? Tatil zamanıııııı... Bir an önce gitmek için sabırsızlanıyorum.  Deniz kum ve kitap görmek istiyorum.. Sonra sürüne sürüne evime gelip yerleri öpeceğimi biliyorum ama herşeyin bir zamanı var değil mi?

Şort ve T-Shirt: Colin's
Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder