20 Mayıs 2013 Pazartesi

Mel Merio Parfümleri

Rossman'daki Mel Merio parfümleri bilir misiniz bilmem. Ben nedense ön yargıyla yaklaşmıştım önceleri. Ama sonradan öğrendim ki baya güzellermiş.

Bende 3 adeti mevcut:

1. Orange Sky: En sevdiğim bu koku oldu.. ki bitirdim bile.. Çok ferah, tam yazlık. Ama ben kışın da kullandım ve en çabuk bitirdiğim bu oldu. 



2. Magic Flower: İlk denediğimde çok hoşuma gitti ancak bazı günler çok baydı, bazı günler sevdim. Garip bir ilişki oldu aramızda. :) İlk sıktığımda keskin bir çiçek kokusu alıyorum. Sonra hafifliyor, artıyor, hafifliyor... Böyle geliyor burnuma..



3. Famous Girl: Bundan yanlışlıkla 2 kere aldım. Sanki orada başka evde başka kokuyor anlamadım gitti.. :) Oradayken bayılarak alıyorum ama eve getirince elim pek gitmedi. Aslında vanilya ağırlıklı bir koku ama vanilyalı kokulardan beklediğim yumuşama bunda olmuyor. Kokusunu Calvin Klein Euphoria'ya (onun da hastasıyım) benzetenler oldu. Bence pek benzemiyor ama o benzetmeden sonra daha bir sever oldum.  



Ürünlerin üstünde limited edition yazıyor. Ama ben sürekli görüyorum. Elmalı olan da çok güzel kokuyor ama henüz almadım.Vanilyalı olanı ise pek sevemedim. Tabi ruh halime bağlı da olabilir belki bir gün alırım. 

Ürünler Edp ve oldukça kalıcı. Ara sıra tazeleyince daha iyi oluyor bence.

Fiyatları 10-12 TL civarındaydı. Bence bir deneyin pişman olmazsınız. :)

Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder