20 Mayıs 2013 Pazartesi

MAC Painterly Paintpot

Merhaba,

Sizlere aslında çoğu kişi tarafından bilinen ancak benim henüz deneyebildiğim bir üründen bahsedeceğim. MAC Painterly!! Ben neden bunu daha önce denememişim ve köşe bucak kalıcı far aramışım?


Göz kapaklarım yağlı olduğu için ne sürersem süreyim çizik çizik toplanırdı. Baz sürsem de sürmesem de sonuç değişmezdi. Ancak arkadaşım deneyip alırken bir tane de ben alayım dediğim ürün meğer benim için hayat kurtarıcıymış. Fırça veya parmak ile uyguladıktan sonra ister öyle çıkabilirim, veya üzerine far sürüp çıkarım. Sonuç akşama kadar bana mısın demeyen göz makyajı!

Ürün sade kullanıldığında da çok güzel duruyor. Renk farklılıklarını kapatıp aydınlık bir görünüm veriyor. Zaten makyajı sade tuttuğum günlerde bu ve maskarayı kullanmak için almıştım. Ama üstüne farla sürdüğümde saatler sonra farın hala oynamadığını görünce sevincimden oynadım o derece!! :)


Çabuk kuruyabileceği için mümkün olduğunda kapağı açık bırakmamaya çalışın ve ürünü uygularken de fırça veya parmağınıza alıp ürünü masaya ters koyun ki ağzı kapansın, sonra diğer gözünüz için alın ve kapağını hemen kapatın. Böylece kurumasını mümkün olduğunca engellersiniz. Alırken böyle bir uyarı yaptılar.

Şimdi her sabah uyguluyorum ve çok ama çok memnunum.. :)

Göz kapakları kuru olanlarınkini daha da kurutabilir yalnız..

Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder