29 Mayıs 2013 Çarşamba

Favori El Kremlerim

İstatistiklerde "El Bakımı" diye bir arama görünce memnun olduğum el kremlerini paylaşmak istedim sizlerle.

Ellerim oldukça kuru, tırnaklarım ve tırnak kenarlarım çok soyulur. Kullandığım sabun, krem çok etkiler. Rezil de ederler, vezir de ederler yani..

Şimdiye kadar en memnun kaldığım el kremlerini aklıma geldiği sıra ile sıralayayım:

1. Fresh Line Vanilyalı El Kremi: Açıkçası kokusu için aldığım bir kremdi. El Kremi denemeyi seviyorum nasılsa ve bu da doğal olduğu için memnun kalırım diye düşünmüştüm. Ama kokusu, yapısı ve nemlendirmesinin harikalığı ile beni kendisine hayran bıraktı. Özellikle vanilyaseverlere şiddetle tavsiye ederim.



2. Arko Krem: Geçenlerde bir restoranın lavabo kenarında görünce (restoranı bir kat daha sevdim görünce) eski bir dosta rastlamışçasına sevindim ve birkaç gün sonra dayanamayıp alıp koydum. Bunun da yapısını, kokusunu ve nemlendirmesini çok seviyorum.

Görsel internetten alıntıdır.
3. Hemp Kenevirli El Kremi: The Body Shop'un bu ürünü ah daha güzel koksaydı başka birşey kullanmak istemeyebilirdim. Ellerimi nemlendirmesi ve emilimi harika ama kokusuna herkes tahammül edemeyebilir. Bu bitince bademlisini alacağım.
Görsel internetten alıntıdır.

4. Doa Kozmetik Shea Yağı: Elim ayağım oldu bu yağ ne yapalım. :) Sıkça kullanıyorum. Diğer kremlerle biraz da bundan karıştırıyorum mis gibi oluyor. :) Yalnız kullanmayı da seviyorum. Ellerinizdeki kurulukla baş edemiyorsanız derdinize derman olabilir. Kokusuz olduğu için kokulu kremlerinizle karıştırıp kullanabilirsiniz. Elde eriyor hemencecik zaten. :)
Görsel internetten alıntıdır.

5. Dalan d'Olive: 1 liralık çantaya atmalık süper bir krem. Heryerde bulunması da ayrı bir artı. Şimdi elimde bulunmuyor ama daha sonra alacağım tekrar. :)


Benim sevdiklerim bunlar. Siz hangi kremleri seviyorsunuz?

Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder